zaterdag 15 september 2012

Monolid Beauty

Hoi allemaal, zoals jullie het weten hebben erg veel Aziaten monolids ( één ooglid ) daarom doen er veel Aziaten een double-eyelid surgery, (beetje samengevat) ze snijden dan een snee boven je ooglid waardoor je een 2e lijn krijgt boven je ogen, je ogen lijken dan dieper en groter, ik heb van mezelf 1 oog met een double eyelid en 1 monolid oog, in het begin vond ik het irritant, want mijn ene oog lijkt groter dan de andere oog,  maar er waren erg veel mensen die het heel erg cute vinden, en erg veel complimenten erover gaven, dus nu ben ik er best proud op hehe ^^  ( DBSK Changmin heeft ook oneven ogen wanneer hij blij is kekekekek~)

Ik zou nooit een double-eyelid surgery willen, puur omdat ik het echt mooi vindt, en omdat ik bang ben voor operaties (ookal zijn mijn amandelen verwijderd >.<   ik ben er nog steeds bang voor)
Zou jij een double-eyelid surgery willen & waarom?

BTW: Voor de girls die hun monolids niet erg leuk vinden (want ik ken ze), er zijn zovééééééél mensen die ook monolids willen,  so be proud of your monolids, 'coz they are beautiful!

So_Hee_01
Make those monolids your charm like WG Sohee, the visual of  Wonder Girls!
her eyes are so so so so so pretttttttyyyy!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten