dinsdag 11 december 2012

Kpop Music Radar:

Hello everybody, haha ik ben heel even in een goeie mood. Vandaag dacht ik zo van: Ik zou ook een non-beauty ding moeten verzinnen, dus ging ik maar mijn interesses af. En ja hoor, de hallyu wave van tegenwoordig niemand kan er over heen: K-POP!

Voor mensen die K-pop niet kennen, k-pop staat voor Korean Pop. Het is eigenlijk gewoon koreaanse muziek net als dat wij nederlandse muziek hebben, hebben koreanen koreaans muziek. Oké het klinkt echt heel vaag, maar wat k-pop zo leuk maakt is dat er veel groepen zijn die je leuk kan vinden. En in die groepen zijn er members die je leuk kan vinden. Dus ja, je kan het moeilijk niet leuk vinden, want er zijn zo veel leuke dingen [=

Om het een beetje beauty/fashion related te maken vertel ik over hun looks en make up etc..
Ik denk dat ik elke vrij een Kpop music artikel maak.. So stay tuned for the best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten